当社製品の修理、またはソフトウェアバージョン( ※1 )のアップグレードをリクエストされる場合、確認番号( Return Material Authorization )発番により、ご対応致します。メール本文に品名、シリアル番号、ソフトウェアバージョン( ※1 )とリクエストの詳細を記載していただきsupport[ at ]hybridj.co.jp宛てに送信ください。3営業日内にサポート担当よりご返信致します。
※1:ソフトウェア未搭載品には必要ございません。
※2: パスワード付きzipファイル及びソースコードのご送付を希望されるお客様はその旨メール本文に記載ください、ご送付の方法をサポート担当よりご案内致します。
Warranty / Repairs For repairs of our products or requests for software version (※1) upgrades, we will proceed with issuing a confirmation number (Return Material Authorization). Please include the product name, serial number, software version (※1), and detailed request in the body of the email and send it to support[at]hybridj.co.jp. A support representative will reply within 3 business days.
※1: Not required for products without software.
※2: Customers wishing to send password-protected zip files or source code should mention this in the body of the email; a support representative will guide you on how to send these.